Als je een vraag hebt over je pakket, hebben we hier een lijst met veelgestelde vragen samengesteld. We hopen dat je er iets aan hebt! Zo niet, neem dan gerust contact met ons op.

1. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?

De gemiddelde levertijd voor onze pakketten is 8-12 werkdagen. Wij zijn een bedrijf dat om het milieu geeft en ons steentje wil bijdragen om de wereld een betere plek te maken. Wanneer we onze minimale bestelhoeveelheid hebben bereikt, verzenden we alle bestellingen in één keer. We hopen dat je dit begrijpt en ons wilt helpen een verschil te maken.

2. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je je pakket online kunt volgen op onze trackingpagina. Controleer ook je map met ongewenste e-mail, want onze e-mails kunnen daar soms terechtkomen. Het kan enkele werkdagen duren voordat het Track & Trace-systeem actief is.

3. Er zijn 12 werkdagen verstreken en ik heb mijn pakket nog steeds niet ontvangen?

Het spijt ons dat dit is gebeurd... Heb je de Track & Trace code gecontroleerd? Het kan gebeuren dat pakketten worden opgehouden bij de douane. Wacht nog 3 dagen. Onze excuses voor het ongemak, maar in 99% van de gevallen wordt het pakket alsnog bezorgd. Heb je 5 werkdagen plus nog eens 3 dagen gewacht? Neem dan contact met ons op en we zoeken samen naar een oplossing.

4. Kan ik mijn bestelling annuleren of wijzigen?

We begrijpen dat plannen kunnen veranderen. Als je je bestelling moet annuleren of wijzigen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat we geen wijzigingen kunnen garanderen nadat je bestelling is verwerkt.

5. Bieden jullie terugbetalingen of omruilingen aan?

We willen dat je helemaal tevreden bent met je aankoop. Als je om wat voor reden dan ook niet tevreden bent met je bestelling, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling contact met ons op om een terugbetaling of omruiling te regelen.

6. Welke betaalmethoden accepteert u?

U kunt bij ons veilig betalen met iDeal, Bancontact, Creditcard en ApplePay.

7. Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt per e-mail contact opnemen met onze klantenservice. U kunt ons per e-mail bereiken op info@reveur-amsterdam.nl. Je kunt onze contactgegevens ook vinden op de pagina "Contact" op onze website.

De meeste vragen zijn hier al beantwoord, dus je hoeft geen contact met ons op te nemen! Als je het antwoord op je vraag niet kunt vinden, kun je natuurlijk altijd contact met ons opnemen.